Tel. +41 58 465 73 44 | fnoffice@nb.admin.ch
Detagl
Quest document na pon ins betg anc tadlar online. -issimo. Superlative aus dem Konsi Biel = Un conservatoire au superlatif; LP-ML 562 (LP4611) |
|
---|---|
Titel dal portatun | -issimo. Superlative aus dem Konsi Biel = Un conservatoire au superlatif |
Remartgas/Commentaris | diff.: Max Lussi, Tonstudio, Leimenstrasse 76, 4051 Basel |
Auter format | -issimo. Superlative aus dem Konsi Biel. Zum 50jährigen Bestehen= Un conservatoire au superlatif. Pour les 50 ans du Conservatoire; MC-ML 562 (MC26172) |
Autur | MOZART, Wolfgang Amadeus |
Autur | TELEMANN, Georg Philipp |
Autur | BACH, Johann Sebastian |
Autur | SKEMPTON, Howard |
Autur | SCHWEIZER, Alfred |
Autur | PEUERL, Paul |
Autur | GLINZ, Christian |
Autur | CRELIER, Louis |
Autur | DUBACH, Hans-Peter |
Autur | BEETHOVEN, Ludwig van |
Autur | FREY, Jürg |
Autur | STOCKHAUSEN, Karlheinz |
Autur | REICH, Steve |
Interpret | KONSERVATORIUMORCHESTER = ORCHESTRE DU CONSERVATOIRE |
Interpret | WEBER, Bernhard |
Interpret | PFISTER, Sabine |
Interpret | DAXELHOFER, Christine |
Interpret | ANDEREGG, Franz |
Interpret | BAUM, Robert |
Interpret | CHAVANNE, Simon |
Interpret | CRASTAN, Eva |
Interpret | GLINZ, Christian |
Interpret | FANKHAUSER, Walter |
Interpret | GIRARD, Elisabeth |
Interpret | SUBLET, Pierre |
Interpret | KOHLER, Marianne |
Interpret | CHRIST, Martin |
Interpret | REUSSER, Elisabeth |
Interpret | ELKE, Bernhard |
Interpret | THOMANN, Hanspeter |
Interpret | DROZ, Samuel |
Interpret | RIHS, Nicolas |
Interpret | GEHRI, Paul |
Interpret | CHOR DES KONSERVATORIUMS = CHOEUR DU CONSERVATOIRE |
Interpret | SCHWEIZER, Alfred |
Interpret | DUBACH, Hanspeter |
Interpret | GFELLER, Markus |
Interpret | THOMANN, Therese |
Interpret | RÜFLI, Franz |
Interpret | MOSIMANN, Isabelle |
Interpret | RÜFLI, Martha |
Interpret | SCHNEIDER, Gertrud |
Interpret | SPIELGRUPPE VON BEATA MONING = GROUPE D'ENFANTS DE BEATA MONING |
Interpret | BRATSCHI, Christina |
Interpret | WERNLY, Markus |
Interpret | GROSSENBACHER, Ursula |
Interpret | MESSERKNECHT, Volker |
Interpret | HAYOZ, Chantal |
Interpret | SWISS CLARINET PLAYERS |
Interpret | OGG, Christoph |
Interpret | SIEGENTHALER, Stephan |
Interpret | ETTER, Urs |
Interpret | RAMSEIER, Andreas |
Producziun | SCHNEIDER, Gertrud |
Producziun | KONSERVATORIUMS BIEL = CONSERVATOIRE DE BIENNE |
Tecnica | SUTTER, Franz |
Tecnica | SCHNEIDER, Gertrud |
Onn da producziun | 1982c |
Tip da producziun | Prova di stampa |
Tip da portatun | Disco LP |
Pusiziun | A1 |
Titel da l'ovra musicala | Ouver-Tür 1 = Ouverture I (Bastien et Bastienne) |
Pusiziun | A2 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | A3 |
Titel da l'ovra musicala | Versuch auf der Violine = Les premiers pas au violon |
Pusiziun | A4 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | A5 |
Titel da l'ovra musicala | Das älteste Stück = L'oeuvre la plus ancienne (Robertsbridge Codex) |
Pusiziun | A6 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | A7 |
Titel da l'ovra musicala | Kriegslied (Sammlung Schweizer Kühreihen) = Chant guerrier (Collection de ranz des vaches) |
Pusiziun | A8 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | A9 |
Titel da l'ovra musicala | Amoroso |
Pusiziun | A10 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | A11 |
Titel da l'ovra musicala | Drei Stück tägliches Brot = Trois morceaux de pain quotidien |
Pusiziun | A12 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | A13 |
Titel da l'ovra musicala | Cheib und Wirbelpartie |
Pusiziun | A14 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | A15 |
Titel da l'ovra musicala | Die Geduldigste = La plus patiente |
Pusiziun | A16 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | A17 |
Titel da l'ovra musicala | Glocken der Stadtkirche Biel = Les cloches du temple allemand de Bienne |
Pusiziun | A18 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pur deux pianos |
Pusiziun | A19 |
Titel da l'ovra musicala | Imitation, pour quatre pianos |
Pusiziun | A20 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | A21 |
Titel da l'ovra musicala | Das umpassendste Stück = L'oeuvre la plus déplacée |
Pusiziun | A22 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | B1 |
Titel da l'ovra musicala | Ouver-Türe II = Ouverture II |
Pusiziun | B2 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | B3 |
Titel da l'ovra musicala | Versuch auf dem Piccolo = Les premiers pas au piccolo |
Pusiziun | B4 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | B13 |
Pusiziun | B5 |
Pusiziun | B9 |
Titel da l'ovra musicala | Improfisatzion wisout un titre pour piano = für Klavier |
Pusiziun | B6 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | B7 |
Titel da l'ovra musicala | Amouresement |
Pusiziun | B8 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | B9 |
Titel da l'ovra musicala | Alpenglühn und Fadenzwirn |
Pusiziun | B10 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | B11 |
Titel da l'ovra musicala | Das beliebeteste Stück = L'oeuvre la plus populaire |
Pusiziun | B12 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | B13 |
Titel da l'ovra musicala | Der klingende Bauplatz = Chantier sonore |
Pusiziun | B14 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | B15 |
Titel da l'ovra musicala | Die anmutigste Selbstmordarie = L'air de suicide le plus charmant |
Pusiziun | B16 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | B17 |
Titel da l'ovra musicala | Das monotonste Stück = L'oeuvre la plus monotone |
Pusiziun | B18 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | B19 |
Titel da l'ovra musicala | Das kürzeste Stück = L'oeuvre la plus courte |
Pusiziun | B20 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Pusiziun | B21 |
Titel da l'ovra musicala | Das neueste Stück (Quartett aton) = L'oeuvre la plus récente (Quatuor aton) |
Pusiziun | B22 |
Titel da l'ovra musicala | Piano Phase für zwei Klaviere = Piano Phase pour deux pianos |
Numer da postaziun | LP-ML 562 |
Numer da la matriza/stamper | ML SU LP-ML 562 |
Numer d'archiv | LP4611 |
La Fonoteca naziunala svizra fa part da la Biblioteca naziunala svizra
© Fonoteca naziunala svizra. Tut ils dretgs d'autur da questa publicaziun èn reservads a la Fonoteca naziunala svizra, Lugano.
L'adiever commerzial è scumandà. Ils cuntegns publitgads electronicamain èn suttaposts a la medema reglamentaziun ch'è en vigur per ils texts stampads (LDA).
Per infurmaziuns areguard il copyright e las normas da citaziun vair: www.fonoteca.ch/copyright_rm.htm
URL: