Tel. +41 58 465 73 44 | fnoffice@nb.admin.ch

Logo FN

Catalog

Detagl

cover

Quest document è pront per vegnir tadlà e stat a disposiziun en la rait dals posts da lavur AV de la Fonoteca.

OSTERWOLD AUDIO; Remo H. Largo: Kinder Jahre. Die Individualität des Kindes als erzieherische Herausforderung. Gelesen von Helge Heynold; 978-3-86952-412-2 (Set) (RE970)

Titel dal portatun Remo H. Largo: Kinder Jahre. Die Individualität des Kindes als erzieherische Herausforderung. Gelesen von Helge Heynold
Supplement Commento
Linguatg da registraziun Tudestg
Tip d'ovra Essai
Descrittore Dewey Psicologia dal svilup
 
Pusiziun 1/1-1/2
Index 1/1; 1/2
Titel da l'ovra Vorwort
Autur LARGO, Remo H.
Actividad Autore dell'opera
Interpret HEYNOLD, Helge
Actividad Lettore
 
Pusiziun 1/3-1/9
Index 1/3; 1/4; 1/5; 1/6; 1/7; 1/8; 1/9
Titel da l'ovra Einleitung
Autur LARGO, Remo H.
Actividad Autore dell'opera
Interpret HEYNOLD, Helge
Actividad Lettore
 
Pusiziun 1/10-1/19
Titel da l'ovra Jedes Kind ist einzigartig
Index 1/10
Moviment/Part/Toc/Act Einleitung
Index 1/11; 1/12; 1/13; 1/14; 1/15; 1/16
Moviment/Part/Toc/Act Vielfalt unter Kindern (interindividuelle Variabilität)
Index 1/17; 1/18; 1/19
Moviment/Part/Toc/Act Vielfalt beim einzelnen Kind (intraindividuelle Variabilität)
Autur LARGO, Remo H.
Actividad Autore dell'opera
Interpret HEYNOLD, Helge
Actividad Lettore
 
Pusiziun 1/20-1/40
Titel da l'ovra Was ist angeboren, was erworben und angezogen?
Index 1/20
Moviment/Part/Toc/Act Einleitung
Index 1/21; 1/22; 1/23; 1/24; 1/25
Moviment/Part/Toc/Act Wie Anlage und Umwelt zusammenwirken
Index 1/26; 1/27; 1/28; 1/29; 1/30
Moviment/Part/Toc/Act Vom Einfluss der Lebensbedingungen auf die Entwicklung des Kindes
Index 1/31; 1/32; 1/33; 1/34; 1/35
Moviment/Part/Toc/Act Das Kind bestimmt mit
Index 1/36; 1/37; 1/38; 1/39; 1/40
Moviment/Part/Toc/Act Wie die Eltern oder deutlich verschieden
Autur LARGO, Remo H.
Actividad Autore dell'opera
Interpret HEYNOLD, Helge
Actividad Lettore
 
Pusiziun 1/41-1/55
Titel da l'ovra Wie Kinder sich entwickeln
Index 1/41
Moviment/Part/Toc/Act Einleitung
Index 1/42; 1/43; 1/44
Moviment/Part/Toc/Act Warum Kinder nur lernen können, wenn sie sich wohlfühlen
Index 1/45; 1/46; 1/47; 1/48
Moviment/Part/Toc/Act Über das Zusammenspiel von Reifung und Erfahrung
Index 1/49; 1/50; 1/51; 1/52; 1/53; 1/54; 1/55
Moviment/Part/Toc/Act Wie Kinder lernen
Autur LARGO, Remo H.
Actividad Autore dell'opera
Interpret HEYNOLD, Helge
Actividad Lettore
 
Pusiziun 1/56-1/109
Titel da l'ovra Die Grundbedürfnisse von Kindern
Index 1/56
Moviment/Part/Toc/Act Einleitung
Index 1/57; 1/58; 1/59; 1/60; 1/61; 1/62; 1/63
Moviment/Part/Toc/Act Körperliche Integrität
Index 1/64; 1/65; 1/66; 1/67; 1/68; 1/69; 1/70; 1/71; 1/72; 1/73; 1/74; 1/75; 1/76; 1/77; 1/78; 1/79; 1/80; 1/81; 1/82; 1/83; 1/84; 1/85; 1/86; 1/87; 1/88; 1/89; 1/90; 1/91; 1/92; 1/93; 1/94
Moviment/Part/Toc/Act Geborgenheit und Zuwendung
Index 1/95; 1/96; 1/97; 1/98; 1/99
Moviment/Part/Toc/Act Soziale Anerkennung und sozialer Status
Index 1/100; 1/101
Moviment/Part/Toc/Act Selbstentfaltung
Index 1/102; 1/103; 1/104; 1/105
Moviment/Part/Toc/Act Streben nach Leistung
Index 1/106; 1/107
Moviment/Part/Toc/Act Existenzielle Sicherheit
Index 1/108; 1/109
Moviment/Part/Toc/Act Wie die Grundbedürfnisse die Individualität eines Kindes prägen
Autur LARGO, Remo H.
Actividad Autore dell'opera
Interpret HEYNOLD, Helge
Actividad Lettore
 
Pusiziun 2/1-2/50
Titel da l'ovra Kinder wollen ihre Kompetenzen entfalten
Index 2/1
Moviment/Part/Toc/Act Einleitung
Index 2/2; 2/3; 2/4; 2/5; 2/6; 2/7; 2/8; 2/9; 2/10; 2/11; 2/12; 2/13; 2/14; 2/15
Moviment/Part/Toc/Act Soziale Kompetenzen
Index 2/16; 2/17; 2/18; 2/19; 2/20; 2/21; 2/22; 2/23; 2/24; 2/25
Moviment/Part/Toc/Act Sprachliche Kompetenzen
Index 2/26; 2/27; 2/28
Moviment/Part/Toc/Act Musikalische Kompetenzen
Index 2/29; 2/30; 2/31
Moviment/Part/Toc/Act Figural-räumliche Kompetenzen
Index 2/32; 2/33; 2/34
Moviment/Part/Toc/Act Logisch-mathematische Kompetenzen
Index 2/35; 2/36; 2/37; 2/38
Moviment/Part/Toc/Act Zeitlich-planerische Kompetenzen
Index 2/39; 2/40; 2/41; 2/42; 2/43; 2/44
Moviment/Part/Toc/Act Motorische Kompetenzen
Index 2/45; 2/46; 2/47
Moviment/Part/Toc/Act Körperliche Kompetenzen
Index 2/48; 2/49; 2/50
Moviment/Part/Toc/Act Wie die Kompetenzen die Individualität eines Kindes prägen
Autur LARGO, Remo H.
Actividad Autore dell'opera
Interpret HEYNOLD, Helge
Actividad Lettore
 
Pusiziun 2/51-2/55
Titel da l'ovra Wie Kinder zu ihren Vorstellungen kommen
Index 2/51
Moviment/Part/Toc/Act Einleitung
Index 2/52
Moviment/Part/Toc/Act Warum Vorstellungen so mächtig sind
Index 2/53; 2/54
Moviment/Part/Toc/Act Wie Kinder Vorstellungen erwerben
Index 2/55
Moviment/Part/Toc/Act Warum Vorstellungen von Kind zu Kind so unterschiedlich sind
Autur LARGO, Remo H.
Actividad Autore dell'opera
Interpret HEYNOLD, Helge
Actividad Lettore
 
Pusiziun 2/56-2/89
Titel da l'ovra Das Fit-Prinzip: Wenn Kinder sie selbst sein dürfen
Index 2/56
Moviment/Part/Toc/Act Einleitung
Index 2/57; 2/58; 2/59; 2/60; 2/61; 2/62
Moviment/Part/Toc/Act Das Fit-Prinzip im Erziehungsalltag
Index 2/63; 2/64; 2/65; 2/66; 2/67; 2/68; 2/69; 2/70; 2/71; 2/72; 2/73; 2/74; 2/75; 2/76; 2/77; 2/78; 2/79; 2/80
Moviment/Part/Toc/Act Das Kind in seiner Einzigartigkeit
Index 2/81; 2/82; 2/83; 2/84; 2/85; 2/86; 2/87; 2/88; 2/89
Moviment/Part/Toc/Act Was eine kindorientierte Erziehungshaltung ausmacht
Autur LARGO, Remo H.
Actividad Autore dell'opera
Interpret HEYNOLD, Helge
Actividad Lettore
 
Pusiziun 2/90-2/115
Titel da l'ovra Misfit: Wenn Kinder in Schieflage geraten
Index 2/90
Moviment/Part/Toc/Act Einleitung
Index 2/91; 2/92; 2/93
Moviment/Part/Toc/Act Guter Stress, schlechter Stress
Index 2/94; 2/95; 2/96; 2/97; 2/98; 2/99; 2/100; 2/101; 2/102; 2/103; 2/104
Moviment/Part/Toc/Act Warum besondere Eingenschaften zum Misfit führen können
Index 2/105; 2/106; 2/107; 2/108; 2/109; 2/110
Moviment/Part/Toc/Act Was trägt die Umwelt zu Misfit-Situationen bei?
Index 2/111
Moviment/Part/Toc/Act Nur gemeinsam können wir Kinder grossziehen
Index 2/112; 2/113; 2/114; 2/115
Moviment/Part/Toc/Act Wenn wir die Welt der Kinder verbessern wollen, müssen wir bei uns selbst anfangen
Autur LARGO, Remo H.
Actividad Autore dell'opera
Interpret HEYNOLD, Helge
Actividad Lettore
 
Tecnica TONATELIER
Actividad Registrazione
Actividad Mix
Actividad Mastering
Vischnanca da registraziun Frankfurt am Main
Data da registraziun 11.2018
 
Producziun OSTERWOLD AUDIO
Actividad Copyright C
Actividad Copyright P
Onn da producziun 2019
 
Marca dals disc OSTERWOLD AUDIO
ISBN 978-3-86952-412-2 (Set)
Numer da la matriza/stamper 3869524122/CD1 IFPI 06C1
Numer da la matriza/stamper 3869524122/CD2 IFPI 06C1
Code da stritgs 9783869524122
 
Numer d'archiv RE970
Logo Schweizerische Eidgenossenschaft, 
Conféderation Suisse, Confederazione Svizzera, Confederaziun svizra


Departament federal da l'intern DFI – Biblioteca naziunala svizra BN


© Fonoteca naziunala svizra. Tut ils dretgs d'autur da questa publicaziun èn reservads a la Fonoteca naziunala svizra, Lugano.
L'adiever commerzial è scumandà. Ils cuntegns publitgads electronicamain èn suttaposts a la medema reglamentaziun ch'è en vigur per ils texts stampads (LDA).
Per infurmaziuns areguard il copyright e las normas da citaziun vair: www.fonoteca.ch/copyright_rm.htm

URL: