Tel. +41 58 465 73 44 | fnoffice@nb.admin.ch

Logo FN

Catalog

Detagl

cover

Quest document è pront per vegnir tadlà e stat a disposiziun en la rait dals posts da lavur AV de la Fonoteca.

AS-AUDIOWISSEN; Friedrich Nietzsche: Ecce Homo. Wie man wird, wie man ist!; 978-3-945142-39-4 (RE551)

Titel dal portatun Friedrich Nietzsche: Ecce Homo. Wie man wird, wie man ist!
Resursa electronica Dati informatici sonori
Tip da portatun Disco compact ROM
Supplement Commento
Producziun AS-AUDIOWISSEN
Vendita AS-AUDIOWISSEN; Fürth
Linguatg da registraziun Tudestg
Tip d'ovra Essai
Descrittore Dewey Filosofia occidentale moderna
Resumaziun "In Voraussicht, dass ich über Kurzem mit der schwersten Forderung an die Menschheit herantreten muss, die je an sie gestellt wurde, scheint es mir unerlässlich, zu sagen, wer ich bin. Im Grunde dürfte man's wissen: denn ich habe mich nicht "unbezeugt gelassen". Das Missverhältniss aber zwischen der Grösse meiner Aufgabe und der Kleinheit meiner Zeitgenossen ist darin zum Ausdruck gekommen, dass man mich weder gehört, noch auch nur gesehn hat. Ich lebe auf meinen eignen Credit hin, es ist vielleicht bloss ein Vorurteil, dass ich lebe? Ich brauche nur irgend einen "Gebildeten" zu sprechen, der im Sommer ins Oberengadin kommt, um mich zu überzeugen, dass ich nicht lebe. Unter diesen Umständen giebt es eine Pflicht, gegen die im Grunde meine Gewohnheit, noch mehr der Stolz meiner Instinkte revoltirt, nämlich zu sagen: Hört mich! denn ich bin der und der. Verwechselt mich vor Allem nicht!"
 
Pusiziun 1-15
Index 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15
Titel da l'ovra Ecce Homo
Autur NIETZSCHE, Friedrich
Actividad Scrittore
Interpret SUSANNE
Actividad Lettore
 
Tecnica SPITZLEY, Alfred
 
Marca dals disc AS-AUDIOWISSEN
ISBN 978-3-945142-39-4
 
Numer d'archiv RE551
Logo Schweizerische Eidgenossenschaft, 
Conféderation Suisse, Confederazione Svizzera, Confederaziun svizra


Departament federal da l'intern DFI – Biblioteca naziunala svizra BN


© Fonoteca naziunala svizra. Tut ils dretgs d'autur da questa publicaziun èn reservads a la Fonoteca naziunala svizra, Lugano.
L'adiever commerzial è scumandà. Ils cuntegns publitgads electronicamain èn suttaposts a la medema reglamentaziun ch'è en vigur per ils texts stampads (LDA).
Per infurmaziuns areguard il copyright e las normas da citaziun vair: www.fonoteca.ch/copyright_rm.htm

URL: