Tel. +41 58 465 73 44 | fnoffice@nb.admin.ch

Logo FN

Home

Detagl

cover

Quest document è pront per vegnir tadlà e stat a disposiziun en la raid dals Puncts per tadlar de la Fonoteca.

Sendung für die Rätoromanen; Sunasonchas; La schocca; La cuorsa; La scuvierta; La via zoppada (MG150)

Titel da l'emissiun Sendung für die Rätoromanen
Dumber da portatuns 5
Format u mesira 6.35 mm
Marca e modello BASF PER 528
Procedura da registraziun Mono
Spertadad da sunar 19.05 cm/s
Supplement Aufnahmebegleitzettel; Karteikarte
Producziun RADIO STUDIO ZÜRICH
Onn da producziun 1965
Tip da producziun Producziun unica directa
 
Pusiziun 1A
Titel da registraziun Sunasonchas
Durada da registraziun 00:07:30
Autur BIERT, Cla
Actividad Autore del testo
Linguatg da registraziun Vallader
Temas tractads Abendglocken; Abendgeläute
Tip d'ovra Prosa narrativa
Resumaziun Cla Biert erzählt, welche Wirkung das Abendgeläute auf ihn hatte und welche Geschehnisse damit verbunden waren in seiner Kindheit.
 
Pusiziun 2A
Titel da registraziun La schocca
Durada da registraziun 00:05:15
Autur BIERT, Cla
Actividad Autore del testo
Linguatg da registraziun Vallader
Temas tractads Kleidung; Jupe
Tip d'ovra Prosa narrativa
Resumaziun Als Kind trug Cla Biert noch einen Rock. Als sein Nachbar plötzlich voller Stolz in Hosen vor ihn trat, wollte auch er Hosen. Unter Bedingungen gewährte ihm die Mutter solche. Es gelang dem Knaben nicht, diese einzuhalten und er musste wieder ins Röckchen. Durch die Begegnung mit einem Kapuziner-Mönch schickte er sich leichter in die "Strafe".
 
Pusiziun 3A
Titel da registraziun La cuorsa
Durada da registraziun 00:06:00
Autur BIERT, Cla
Actividad Autore del testo
Linguatg da registraziun Vallader
Temas tractads Rennen; Konkurrenz
Tip d'ovra Prosa narrativa
Resumaziun Cla Biert erzählt einen Traum von einem Rennen, dem Rennen durchs Leben.
 
Pusiziun 4A
Titel da registraziun La scuvierta
Durada da registraziun 00:03:10
Autur BIERT, Cla
Actividad Autore del testo
Linguatg da registraziun Vallader
Temas tractads Entdeckung; Kathedrale
Tip d'ovra Prosa narrativa
Resumaziun In seinem Traum befindet sich Cla Biert in einer unterirdischen, neuen Kathedrale. Er fühlt sich wohl für sich aber nicht gegenüber seinen Mitmenschen, weil er sich unfähig fühlt, ihnen seine Entdeckung mitzuteilen.
 
Pusiziun 5A
Titel da registraziun La via zoppada
Durada da registraziun 00:04:20
Autur BIERT, Cla
Actividad Autore del testo
Linguatg da registraziun Vallader
Temas tractads Weg; Bestimmung
Tip d'ovra Prosa narrativa
Resumaziun Im Traum geht Cla Biert auf einem Bergweg in die Höhe, auf einem Pfad der Vorfahren. Durch das Mähen mit einer Sense wird der Weg neu. Er gelangt nur bis zu einem Grat, nicht auf die Spitze des Berges. Ein Unwetter zieht auf.
 
Vischnanca da registraziun Cuira
Lieu da registraziun Radiostudio
Data da registraziun 22.09.1965
Cundiziuns da registraziun En il studio
Data d'emissiun 08.10.1965
Remartgas/Commentaris Die Erzählung "La schocca" wurde an diesem Datum nicht gesendet.
 
Sustegn Document salvà grazia al sustegn da Memoriav
Numer d'archiv MG150
Logo Schweizerische Eidgenossenschaft, 
Conféderation Suisse, Confederazione Svizzera, Confederaziun svizra


La Fonoteca naziunala svizra fa part da la Biblioteca naziunala svizra


© Fonoteca naziunala svizra. Tut ils dretgs d'autur da questa publicaziun èn reservads a la Fonoteca naziunala svizra, Lugano.
L'adiever commerzial è scumandà. Ils cuntegns publitgads electronicamain èn suttaposts a la medema reglamentaziun ch'è en vigur per ils texts stampads (LDA).
Per infurmaziuns areguard il copyright e las normas da citaziun vair: www.fonoteca.ch/copyright_rm.htm

URL: