Tel. +41 58 465 73 44 | fnoffice@nb.admin.ch

Logo FN

Home

Biografias Jazz - Detagl

EINHORN, "Morris" Maurice

* Turitg, 30.03.1908, † 2005

Vusch, Battaria, Gïa

Violinunterricht, 1932 wechselte er zum Schlagzeug und begann seine professionelle Laufbahn in Caffa's Band im "Maxim" in Genf. Mit seiner eigenen Band begleitete er im "Mac Mahon" in Genf, im "Chikito" in Bern und in der "Tanzschule Bernet" in Fribourg den grossen Coleman Hawkins. Morris Einhorn spielte u. a. auch bei Jo Grandjean, Gene Tissot, dann im Radiounterhaltungsorchester von Bob Huber, wo er als Sänger recht populär war. Später gründete er seine eigene Band, der zeitweise auch der Trompeter Albert Quarella angehörte. In den Siebzigerjahren arbeitete er als Booking Agent für diverse Tanz- und Unterhaltungsorchester.

[Hugo Faas]


Logo Schweizerische Eidgenossenschaft, 
Conféderation Suisse, Confederazione Svizzera, Confederaziun svizra


La Fonoteca naziunala svizra fa part da la Biblioteca naziunala svizra


© Fonoteca naziunala svizra. Tut ils dretgs d'autur da questa publicaziun èn reservads a la Fonoteca naziunala svizra, Lugano.
L'adiever commerzial è scumandà. Ils cuntegns publitgads electronicamain èn suttaposts a la medema reglamentaziun ch'è en vigur per ils texts stampads (LDA).
Per infurmaziuns areguard il copyright e las normas da citaziun vair: www.fonoteca.ch/copyright_rm.htm

URL: