Tel. +41 58 465 73 44 | fnoffice@nb.admin.ch

Logo FN

Home

Biografias Jazz - Detagl

ZIMMERMANN, Alfred Franz "Freddy"

* Egolzwil, 05.09.1919, † Turitg, 03.07.2014

Clavazin, Vusch

Freddy Zimmermann war wohl der bekannteste Barpianist der Schweiz. Er trat vor allem in der Widder-Bar und im Hotel Storchen Zürich, im Pöstli in Arosa, in der Seeger-Bar in St. Gallen auf und verblüffte mit seinem riesigen Repertoire. „Er war der Inbegriff des charmanten Entertainers, nie aufdringlich, nie der Auffassung, dass seine Lieder den Vorrang haben müssten vor den individuellen Gesprächen der Gäste“ (Nachruf von Andreas Honegger, NZZ). Obwohl kein Jazzmusiker im engeren Sinne, zeigte er doch gelegentlich als geschickter Begleiter, dass er vielen Pianisten seiner Generation ebenbürtig war.

[BS]


Logo Schweizerische Eidgenossenschaft, 
Conféderation Suisse, Confederazione Svizzera, Confederaziun svizra


La Fonoteca naziunala svizra fa part da la Biblioteca naziunala svizra


© Fonoteca naziunala svizra. Tut ils dretgs d'autur da questa publicaziun èn reservads a la Fonoteca naziunala svizra, Lugano.
L'adiever commerzial è scumandà. Ils cuntegns publitgads electronicamain èn suttaposts a la medema reglamentaziun ch'è en vigur per ils texts stampads (LDA).
Per infurmaziuns areguard il copyright e las normas da citaziun vair: www.fonoteca.ch/copyright_rm.htm

URL: